Вузькопрохідний штабелер K MATIC з автономним підйомом до 12 метрів

Розробник і виробник складської техніки і рішень для складу компанія Linde Material Handling (Linde MH) додала в свій модельний ряд роботизованих навантажувачів ще одну передову розробку. Автономний вузькопрохідний штабелер Linde K MATIC вантажопідйомністю 1,5 тони, що дозволяє піднімати і опускати палети на висоту до 12 метрів без присутності оператора в кабіні.

Працюючі автономно навантажувачі, які можуть бути гнучко інтегровані у вже існуючі інтралогістичні системи і кількість яких постійно збільшується, користуються неухильно зростаючим цікавістю потенційних покупців. «Ми вважаємо, що в майбутньому роботизовані навантажувачі будуть все більш активно ставати частиною багатоступеневих автономних товарних ланцюжків, в яких різні навантажувачі, обладнання та пристосування будуть взаємодіяти між собою, щоб збільшити продуктивність роботи складів і дистрибутивних центрів», – говорить Філіп Cтефан, менеджер по продукту роботизованою техніки компанії Linde MH.

Автономний вузькопрохідний штабелер Linde K MATIC вантажопідйомністю 1,5 тони дозволяє піднімати і опускати палети на висоту до 12 метрів без присутності оператора в кабіні.

Під час проведення заходу World of Material Handling компанія Linde MH представила приклад реальної взаємодії роботизованих навантажувачів: роботизований вузькопрохідний штабелер K MATIC знімав палети зі стелажа і поміщав їх на трансферний майданчик, потім роботизований класичний штабелер L MATIC перевозив їх на ролерний транспортер. Як тільки палети доїжджали до протилежного кінця транспортера, їх підхоплював роботизований електротягач P-MATIC і знову розміщував на стелажі.

«Роботизовані навантажувачі під маркою Linde robotics можуть автономно обробляти вантажі, взаємодіючи з іншими роботизованими навантажувачами, а також з іншим обладнанням, наприклад, машинами для обмотки палет плівкою або механічними воротами», – говорить Філіп Cтефан.

Простий і швидкий перехід від автономного режиму управління до управління оператором і навпаки – це значна перевага нових вузькопрохідних штабелеров K MATIC. Зміна режиму управління відбувається всього за кілька кроків. «Так штабелер K MATIC може працювати під управлінням оператора протягом дня, а потім переводитися в автономний режим роботи для поповнення запасів і перевезення цілих палет протягом нічної зміни», – вважає Філіп Cтефан.

Вбудований інтелект

Інтеграцію навантажувача з системою управління парком техніки даного складу або підприємства здійснює Robot Manager. Це програмне забезпечення в реальному часі збирає, обробляє і передає дані про роботу навантажувача і здійснює взаємодію з іншими погрузчиками даного парку, а також обладнанням і механізмами. Ця інтелектуальна система також стежить за передачею даних, необхідних для проведення своєчасного технічного обслуговування.

У порівнянні з класичними автоматичними навантажувачами, які для навігації по будівлі використовують лазерні рефлектори, роботизовані навантажувачі Linde не вимагає спеціальної інфраструктури. Це стало можливим завдяки застосуванню технології гео-навігації. Так, наприклад, при використанні Вузькопрохідні штабелера K MATIC, якщо Robot Manager дає штабелеру команду змінити стелажну алею, то він рухається відповідно до даних про конструктивні елементи будівлі, наприклад, стінах, колонах або стелажах. Заздалегідь внесені в нього дані про конструктивні елементи гарантують безпеку і надійність пересування. Потрапивши в потрібну алею, штабелер рухається по індуктивним або механічним напрямних, які забезпечують безпечну роботу на великій швидкості.

Роботизований вузькопрохідний штабелер Linde K-MATIC особливо підходить для роботи з дорогими вантажами, так як використовувані в ньому технології гарантують високу безпеку, надійність і продуктивність при проведенні всіх операцій. Сенсори і 3D камери, візуальні і звукові попереджувальні сигнали, кнопки екстреної зупинки допомагають запобігти будь-які пошкодження стелажів, техніки і вантажів. Наприклад, камера на щоглі допомагає сканувати обриси вантажу на палеті і тим самим гарантує, що він буде переміщений належним чином. Роботизований штабелер взаємодіє з оточуючими його елементами конструкції будівлі в реальному часі і навіть може переміщатися за межами алей стелажній конструкції одночасно з пішоходами.

Консультація – необхідна частина процесу покупки

Автоматизовані рішення – це не купівля стандартного товару. Консультація з фахівцем перед здійсненням покупки вкрай необхідна. «Точний аналіз умов експлуатації та існуючих товаропотоків є обов’язковим для розробки найкращої пропозиції для конкретного покупця», – підкреслює Філіп Cтефан. Після того, як знайдено оптимальне рішення, інсталяція обладнання займає всього кілька днів.

Так як всі роботизовані навантажувачі Linde створюються на базі стандартних моделей, то штабелер Linde-K-MATIC може бути оснащений будь-яким додатковим устаткуванням і аксесуарами, доступними для інших машин цієї серії, щоб підібрати комплектацію, ідеально відповідає вимогам конкретного клієнта. Сервісне обслуговування нових навантажувачів здійснюється сервісною службою компанії Linde MH.