Штабелер для двох палет і візок з ергономічним підйомом

Усім компаніям, які використовують електричні штабелери для одночасного перевезення двох палет при роботі як мінімум у дві зміни, а також додаткові батареї для них, Linde MH рекомендує перевірити чи не стане використання навантажувачів на літій-іонних батареях більш ефективним в даних умовах. Зараз дуже сприятливий момент для цього, так як Linde MH розширила свій модельний ряд, розробивши дві нові машини для складу, оснащені цими батареями: електровізок Linde T16L ION і електроштабелери для одночасного транспортування двох палет Linde D08 ION. Обидві ці машини оснащені щоглою. У найближчі місяці Linde MH планує додати в свій модельний ряд ще кілька штабелеров з літій-іонними батареями.

«Головна перевага літій-іонних батарей – це можливість проводити проміжні підзарядки в будь-який зручний час, що надзвичайно вигідно, так як допомагає продовжити час роботи навантажувача», – пояснює Кристоф Шавін, глава напрямки маркетингу продуктів компанії Linde MH. – Як тільки стає зрозуміло, що машина не буде працювати довше, ніж кілька хвилин, оператор може під’їхати до зарядного пристрою і поставити навантажувач на зарядку ». Додатковою перевагою є бічне розташування батарейного роз’єму, тому поставити електровізок T16L ION на зарядку стало ще простіше і зручніше. Все, що потрібно зробити оператору, – це вставити вилку від зарядного кабелю в роз’єм, відкривати захисну кришку або щиток не буде потрібно. В процесі зарядки навантажувач знеструмлюється, щоб запобігти пошкодженню кабелю через випадкове переміщення навантажувача після натискання на кнопку включення.

Крістоф Шавін розвіяв побоювання щодо того, що літій-іонні батареї можуть становити якусь небезпеку через високу енергоємність. Він зазначив, що до цих батарей застосовуються такі ж суворі стандарти безпеки, як і до всього підйомно-транспортного обладнання в модельному ряду Linde. В першу чергу за допомогою системи електронного моніторингу всіх основних параметрів роботи батареї, машина знеструмлюється до того, як можуть виникнути якісь загрози безпеки роботи. Це було документально підтверджено під час проведення всебічного тестування ще до того, як машина вийшла на ринок. «Система абсолютно безпечна», – підтверджує Крістоф Шавін. Проте, для користувачів важливо знати, як поводитися в тих чи інших ситуаціях, що вірно також і для кислотних батарей.

Для штабелерів розроблені чотири 24-вольт батареї різних розмірів. Їх ємність варіюється від 1,8 до 3,6 кВтг та від 4,5 до 9,0 кВтг. Штабелер для одночасного транспортування двох палет може бути оснащений двома батареями меншої ємності. Вибір розміру батареї залежить від умов експлуатації і наявності можливості проводити проміжні підзарядки.

Linde MH розширила модельний ряд, розробивши дві нові машини для складу, оснащені літій-іонними батареями: електровізок Linde T16L ION і електроштабелери для одночасного транспортування двох палет Linde D08 ION.

Основна сфера застосування електровізки з ергономічним підйомом і Електроштабелер для одночасного транспортування двох палет – це транспортування вантажів і навантаження / розвантаження вантажівок з рамп. Однак, завдяки компактним розмірам вони також популярні в якості комплектовщиков для роботи в обмеженому просторі. Електровізки з ергономічним підйомом здатні піднімати вила на висоту 675 мм, включаючи початковий підйом, щоб полегшити роботу оператора по комплектації та розміщення ящиків, коробок та інших дрібних вантажів. Це означає, що у оператора немає необхідності часто нагинатися з важким вантажем, і він може працювати в комфортному становищі. В якості додаткової опції з початку 2016 року доступна функція автоматичного підняття і опускання вил. Два світлових сенсора, закріплені на щоглі, визначають чи є на палеті вантажі на певній висоті, або оператор уже зняв останні і потім йому доведеться нахилятися нижче, щоб підняти залишилися. Якщо такі вантажі не виявлені, вила автоматично піднімаються на висоту до 550 мм, щоб оператору було зручно працювати з наступним шаром вантажів, що залишилися на палеті. І навпаки, якщо оператор бере вантажі зі стелажа і розміщує на палеті, то вила автоматично поступово опускаються, щоб оператор завжди працював в комфортному становищі.

В якості альтернативи розроблена додаткова опція, яка дозволяє оператору вручну контролювати рівень підйому і опускання вил. Хоча ця опція не так зручна, як автоматична, проте вона теж допомагає економити час, так як оператору не доводиться постійно ходити до рукоятки управління і назад, щоб міняти рівень підйому вил. «Якщо навантажувач часто використовується для комплектації замовлень, то ці нові функції будуть дуже корисні в роботі», – вважає Крістоф Шавін. Додатково всі моделі, про які йде мова, мають ще три особливості, що підвищують комфорт роботи оператора. Вони входять в стандартну комплектацію і, як наслідок, включені в моделі на літій-іонних батареях. Перша – це не обслуговуються колеса з вбудованою пружиною і амортизатором, які дозволяють підтримувати стабільність візки навіть на нерівних підлогах. Друга – гудок був замінений на зумер, який привертає більше уваги в шумних приміщеннях. Третя – кнопка моментальної блокування машини, розміщена в центрі над дисплеєм для зручного доступу до неї з усіх боків навантажувача.