Linde Material Handling представляє Trolley Supply Truck.

Trolley Supply Truck трохи схожий на промисловий поїзд, але набагато більш маневрений і навіть може рухатися назад. Це нове рішення, розроблене Linde Material Handling, яке об’єднало в собі всі переваги логістичного поїзда і вилочного навантажувача. Конструкція заснована на модульній концепції Linde: модуль контролю вантажу і привід використовуються в рамках модульної концепції при виробництві складської техніки Linde. Новим елементом є прикріплюються до тягача U-образні візки з керованими колесами. Це дозволило збільшити продуктивність подачі матеріалів до виробничих лініях на 30 відсотків.

«Багато наших клієнтів уже використовують логістичні або промислові поїзда для доставлення, що комплектує», – розповідає Ральф Кнаут, менеджер проєктів напряму спеціальних розробок компанії Linde Material Handling. Основна причина в тому, що доставлення комплектувальних за допомогою тягача з візками часто ефективніша в порівнянні з роботою навантажувача, особливо якщо потрібно тільки так звана горизонтального транспортування. Тягач з візками розвантажується і завантажується збоку і тому вимагає менше місця, ніж навантажувач, якому потрібно встати під кутом до проїжджої частини, щоб поставити палету. До того ж тягач з візками може привезти більше вантажів до складальної лінії за одну транспортування. Результатом впливу цих двох факторів є зниження затримок в доставленні, зменшення ризику аварій і зниження вартості доставлення з одночасним збільшенням продуктивності.

«Однак наявні виробничі приміщення не завжди підходять для використання промислового поїзда без серйозних конструкційних змін», – зазначає Ральф Кнаут. На багатьох підприємствах місця навантаження і розвантаження знаходяться в тупиках, і тому промисловий поїзд не може там працювати, оскільки він з візками не може рухатися назад. Ось де на допомогу приходить Trolley Supply Truck. Він доповнює логістичний поїзд Linde і дозволяє оптимізувати перевезення на коротких і середніх дистанціях. «Він став ще одним важливим елементом процесу стандартизації обладнання та дозволяє зробити інтралогістичні процеси ще більш ефективними», – додає Маркус Шмермунд, віцепрезидент напрямку автоматизації й інтралогістики компанії Linde Material Handling.
Trolley Supply Truck довжиною 4 метри, шириною 1,28 м і висотою 2,36 м досить компактний і може працювати в коридорі шириною всього 1,88 м, включаючи безпечний зазор шириною 30 см. Якщо на шляху проходження є повороти, то для пороти під безпечним кутом йому потрібен коридор шириною 2,3 м. Електрично керовані колеса при їзді вперед і назад забезпечують високу курсову стійкість як при русі по прямій, так і при проходженні поворотів. U-образні візки можуть переміщувати різні види вантажів, наприклад, дві стандартні євро-палети або одну подвійну євро-палету, а також інші види товароносителів, наприклад, палети розміром 1200 × 800 мм і 1600 × 1200 мм.

Він трохи схожий на промисловий поїзд, але набагато більш маневрений і навіть може рухатися назад. Trolley Supply Truck – це нове рішення, розроблене Linde Material Handling.

Ідея створення нового рішення виросла в процесі розробки проєктів для численних клієнтів і результатів їх впровадження. «Стало очевидно, що нам потрібно створити щось середнє між вилковим навантажувачем і промисловим поїздом», – розповідає Ральф Кнаут. Як прототип Trolley Supply Truck був представлений на заході World of Material Handling. Відгуки клієнтів були максимально позитивними. В результаті були проведені тестові випробування на різних підприємствах і на складальних лініях Linde. Випробування підтвердили переваги нового рішення: «Головне, що відзначили клієнти – збільшення безпеки роботи в порівнянні з транспортуванням вантажів на окремих машинах, тому що Trolley Supply Truck забезпечує чудовий огляд вперед, назад і навколо. Більш того, відразу стало очевидно зниження потоку трафіку і ризику аварій, оскільки з’явилася можливість одночасного транспортування двох палет або візків », – додає Ральф Кнаут. Всі ці чинники ведуть до збільшення продуктивності до 30 відсотків.