Ефективна допомога менеджерам парків техніки.

Висока прозорість і доступність даних: за допомогою нової програми Service Manager компанія Linde Material Handling пропонує своїм клієнтам прямий доступ до сервісного обслуговування. Мобільний додаток дозволяє цілодобово створювати заявки на техобслуговування за допомогою смартфона. Ще одна перевага полягає в тому, що користувач має можливість відстежувати поточний статус виконання кожної заявки.

Ніколи не буває зручного моменту для збою в роботі навантажувача. Якщо навантажувач не працює, можна гаяти жодної хвилини до тих пір, поки співробітник сервісної служби не усуне несправність. У таких випадках оперативне повідомлення про хід робіт є вирішальним фактором для відповідального менеджера парку техніки – від оформлення заявки на обслуговування до поточного стану і, нарешті, повідомлення про виконання робіт.

Для клієнтів компанії Linde Material Handling ці кроки тепер радикально спрощуються. Заявки на обслуговування створюються один раз, а потім в електронному вигляді їх поточний статус оновлюється до завершення робіт. Це дозволяє прискорити процес, зробити його прозорим і забезпечити ще вищу якість обслуговування.

Оформлення заявки на обслуговування за допомогою мобільного додатку (яке є як для Android, так і для iOS і може бути завантажено безкоштовно з Google Play Store або Apple App Store) відбувається наступним чином: якщо навантажувач виходить з ладу, водій даного навантажувача спочатку вибирає відповідну модель зі списку техніки, що зберігається в додатку, або сканує QR-код, закріплений на навантажувачі. Потім у нього є можливість описати несправність або завантажити фотографії. Ця інформація відправляється менеджеру парку техніки, який або відхиляє запит на обслуговування, або передає його в сервісну службу Linde.

Додаток буде сповіщати про поточний статус виконання заявки: наприклад, воно вказує, коли очікується прибуття фахівця сервісної служби. Також воно показує список всіх поточних заявок на обслуговування і список запланованих заявок. Додаток також зберігає дані про технічний стан кожного навантажувача. Наприклад, зелена точка вказує на те, що для даної машини найближчим часом не планується виконання робіт по сервісному обслуговуванню. Також для кожного навантажувача вказується кількість мотогодин роботи.

Новий додаток Service Manager компанії Linde Material Handling дозволяє клієнтам цілодобово оформляти заявки на сервісне обслуговування за допомогою смартфона.

Крім того, користувач може відправити разом із заявкою на обслуговування повідомлення і встановити таким чином її пріоритет. Це важливо, наприклад, якщо навантажувач використовується в зоні, критичної для роботи компанії, і в наявності немає машин, які можуть його замінити. Тоді співробітники сервісної служби розуміють, що роботи слід провести в максимально короткі терміни. Після виконання заявки менеджер парку техніки отримує детальний звіт про проведені роботи. Крім того, разом зі звітом в базу даних надходить інформація про поточний технічний стан транспортного засобу.

Область застосування додатки Linde Service Manager включає також можливість розподілити всі наявні в конкретному парку навантажувачі в кілька робочих зон. Це відмінна можливість, наприклад, для управління великими парками техніки, що працює у великій кількості різних зон. Ця функція допомагає менеджеру парку швидше знайти потрібний навантажувач в списку техніки, оскільки в ньому показуватимуться тільки навантажувачі з обраної ним наразі зони.

Linde Service Manager Lite