Кабіна, що піднімається, для навантажувачів Linde

Чим більше і важче вантаж, тим складніше стоїть завдання перед водіями навантажувачів. Якщо вантаж закриває огляд при русі вперед, то водій змушений їхати заднім ходом. При цьому йому доводиться сидіти в вкрай незручному становищі, яке не сприяє продуктивній роботі. Компанія Linde Material Handling (Linde MH) розробила нове технічне рішення для роботи з важкими вантажами – кабіну, що піднімається. Ця додаткова опція спроектована для важких навантажувачів вантажопідйомністю до 18 тонн. Одним натисканням кнопки можна підняти кабіну водія на максимальну висоту 5,5 метрів менш ніж за 10 секунд. Перебуваючи на такій висоті, водій отримує відмінний огляд вантажу та може безперешкодно їхати вперед. Кабіна, що піднімається особливо зручна при складуванні і навантаження / розвантаження важких вантажів, а також складування вантажів у вузьких проходах, наприклад, при навантаженні в бічні люки літаків.

Німецькі нормативні акти щодо запобігання нещасним випадкам при роботі з вилковими навантажувачами (BGV D27) передбачають, що «водієві слід рухатися заднім ходом, якщо, як виняток, фронтальний навантажувач використовується для роботи з великогабаритним вантажем, який закриває для водія передній огляд. Так як вантаж не може перебувати в полі зору водія при русі заднім ходом, водієві слід утриматися від руху заднім ходом в разі, коли вантаж видається з обох сторін за габарити навантажувача. Слід утриматися від частої їзди заднім ходом через сильну навантаження на спину оператора, особливо в поєднанні з шкідливими для його здоров’я вібраціями ».

Нова кабіна, що піднімається, дозволяє уникнути руху заднім ходом, якщо закритий огляд для руху вперед. Крім того, вона усуває небезпечна спокуса підняти вила з вантажем вище рівня зору оператора, щоб він міг бачити дорогу під вантажем і рухатися вперед.

Завдяки поворотному сидіння для навантажувачів Linde при роботі водієві більше не потрібно повертатися назад, тому що він повертається разом з сидінням. Ця опція дозволяє значно поліпшити огляд вантажу та робочої зони в напрямку руху. Крім цього знижується навантаження на опорно-руховий апарат водія, зникають симптоми втоми і ризик заподіяння шкоди здоров’ю.

Використання кабіни, що піднімається дозволяє працювати більш ергономічно і ефективно – рух вперед безпечніше і швидше, особливо при переміщенні на довгі дистанції. Крім того, мінімізується ризик зіткнень і пошкодження вантажу, що виступає за шириною за габарити машини.

Інтуїтивно зрозуміле управління

Кабіною, що піднімається, можна керувати окремим джойстиком або чотирма кнопками, які програмуються для підйому на заздалегідь визначену висоту. Кабіна піднімається зі швидкістю 0,24 м / с, і досягає максимальної висоти підйому в 5,5 метрів менш ніж за 10 секунд. Це положення ідеально для повного огляду робочої зони при переміщенні довгих, великогабаритних та великовагових вантажів. Автоматичне зниження швидкості в залежності від висоти підйому кабіни забезпечує безпеку роботи. Максимальна швидкість руху також може бути заздалегідь обмежена в налаштуваннях навантажувача.

Безліч рішень для оптимального огляду

В якості опції важкі вилочні навантажувачі Linde також можуть бути оснащені поворотною кабіною оператора, яка є альтернативою кабіні, що піднімається. Кабіна навантажувача повертається на 180 градусів. Таким чином, вантаж буде перебувати позаду водія, у якого буде вільний огляд робочої зони. Водій також може вибрати будь-який проміжний кут повороту.

Кабіна, що піднімається – це додаткова опція, розроблена для важких навантажувачів вантажопідйомністю до 18 тонн. Одним натисканням кнопки можна підняти кабіну водія на максимальну висоту 5,5 метрів менш ніж за 10 секунд. Перебуваючи на такій висоті, водій отримує відмінний огляд вантажу та може безперешкодно їхати вперед. Кабіна, що піднімається особливо зручна при складуванні і навантаження / розвантаження важких вантажів, а також складування вантажів у вузьких проходах, наприклад, при навантаженні в бічні люки літаків.

Поворотні сидіння оператора були розроблені для електричних навантажувачів Linde вантажопідйомністю від 2,5 до 5 тонн і навантажувачів Linde з двигуном внутрішнього згоряння вантажопідіймальністю від 2 до 8 тонн. Залежно від моделі та комплектації сидіння водія разом з рульовою колонкою і педалями управління може бути розгорнуто під кутом до 90 градусів до напрямку руху навантажувача. Згідно з дослідженням Німецької асоціації страхування відповідальності роботодавців (BGHW), ця опція покращує ергономіку робочого місця водія навантажувача приблизно на 60%. У той же час поворотне сидіння робить рух заднім ходом значно безпечнішим, а також знижує ризик нанесення шкоди здоров’ю водія, що в кінцевому підсумку позитивно позначається на роботі всієї компанії.